Ledelse

Rektor

Mette Trangbæk Hammer/MTH
Idræt og dansk

Varetager som rektor det overordnede ansvar for:

  • skolens strategi og vision
  • skolens faglige-pædagogiske udvikling
  • skolens elever og personale skolens administration, drift og bygninger
  • samt skolens eksterne relationer

Vicerektor

Thomas Frommelt/
Matematik/fysik

Er ansat på skolen fra august 2016.

Overordnede ansvarsområder er:  

  • Personaleansvar for 19 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 6 klasser (1d, 1e, 1f, 3w, 1q, 2p) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
  • Opgavefordeling for lærere
  • Lærerarbejdsopgaver, lærerløn og holdnormopfyldelse
  • Skoleudvikling, herunder Visionsstyregruppe og Pædagogisk Udvalg 
  • Skoleårsplanlægning (årsplan for undervisning, fordeling af uddannelses- og elevtid)
  • Studieretninger og valgfag
  • Lærer - tjenestefri (feriefridage, omsorgsdage, ”planlagt fravær” mv.)
  • Sekretariat
 

Uddannelseschef

Lene Frida Rasmussen (LFR)
Samfundsfag/religion

Lene har været ansat på skolen siden 1. august 2007 og har siddet i ledelsen siden 2015. Inden da bl.a siddet i pædagogisk udvalg og arbejdet med forskelligt forsøgs- og udviklingsarbejde. Har i 2016 bestået masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.

Overordnede ansvarsområder er:

  • Personaleansvar for 10 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 7 klasser (1j, 1k, 2r, 2s, 3n, 3o, 3v) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
  • Pædagogisk udvikling, herunder tovholder for pædagogisk udvalg
  • Innovation
  • 8. klasses besøgsordning
  • FÆU (fællesudvalget)
  • AT ansvarlig (eksamen i 3.g, koordinering og kvalitetssikring fra 1.g til 3.g)

Uddannelseschef

Niels Ejgil Trebbien Dybbro/NDY
Samfundsfag/historie

Tiltrådte stillingen som uddannelseschef i august 2018. Har inden da bl.a. arbejdet på Gefion Gymnasium.

 

Overordnede ansvarsområder er:

  • Personaleansvar for 18 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 6 klasser (1b, 1c, 1m, 1n, 2v, 3x, 3z) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
  • Skriftlig eksamen og skriftlige prøver
  • Skemaindlæsning og –tilpasning

Uddannelseschef

Simon Rosell Holt/SHO
Engelsk/Idræt

Simon har været ansat på skolen siden 2004 og har siddet i ledelsen siden 2009. Inden da har Simon siddet i bl.a. SKUD og HF-styregruppen.
Simon har i årene 2008-10 gennemført en masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.

Overordnede ansvarsområder er:

  • It 
  • Kommunikation (presse, hjemmeside, publikationer mm.) 
  • Personaleansvar for 18 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 8 klasser (1i, 2i, 2n, 2o, 2z, 3r, 3s, 3t) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
  • Åbent hus 
  • Fester
  • Morgensamling
  • International kontakt
  • Semesterplan
  • Flerdagsekskursioner
  • Studieture
  • Eliteidrætskoordinator

Uddannelseschef

Sanne Svostrup Nørgaard/SSN

Dansk/Engelsk

Overordnede ansvarsområder er:

 

  • Projektledelse af udviklingsprojekter og eksterne samarbejde, bl.a. Science, Kvalitet og effektivisering
  • Ledelse af HF-området
  • Personaleansvar for 18 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 8 klasser (1a, 2t, 2w, 3u, 1p, 2q) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
  • Talentudvikling
  • Samarbejde med grundskoler og UUV
  • Samarbejde med Studievalg Sjælland
  • Læsevejledningen
  • Introforløb
  • Forældrearrangementer
 

Uddannelseschef

Søren Schmidt/SSC

Biologi/Idræt

Søren har været ansat på skolen siden 2006 og har siddet i ledelsen siden 2011. Søren har i årene 2010-12 gennemført en masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.

Overordnede ansvarsområder er:

  • Planlægning, afvikling og udvikling af mundtlige eksamener og prøver
  • Pædagogisk kompetenceudvikling, herunder ansvarlig for pædagogisk udvalg
  • Studieretningsvalg
  • Udvikling af scienceprofil
  • Ekskursioner
  • Personaleansvar for 15 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
  • Uddannelseschef for 8 klasser (1n, 1s, 2m, 2u, 2x, 2y, 3m, 3y) og deres lærerteam, herunder klassemøder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling.

Økonomichef

Dorte Skallerup/DSK

Dorte har været ansat siden august 2009. Dorte har en baggrund som statsautoriseret revisor.

Overordnede ansvarsområder er:

  • Budgetter og likviditetsstyring
  • Økonomiske analyser
  • Måneds- og årsafslutning, inkl. afstemninger og kontrol af løn
  • Årsregnskab inkl. kontakt til revisor
  • Moms
  • Kantine, udvikling, personale og økonomi
  • Kursus- og censorafregninger og censorhonorar
 DSK14