Ledelse
Rektor
Mette Trangbæk Hammer/MTH
Idræt og dansk
Varetager som rektor det overordnede ansvar for:
- skolens strategi og vision
- skolens faglige-pædagogiske udvikling
- skolens elever og personale skolens administration, drift og bygninger
- samt skolens eksterne relationer

Vicerektor
Thomas Frommelt/
Matematik/fysik
Er ansat på skolen fra august 2016.
Overordnede ansvarsområder er:
- Personaleansvar for 19 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 6 klasser (1d, 1e, 1f, 3w, 1q, 2p) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
- Opgavefordeling for lærere
- Lærerarbejdsopgaver, lærerløn og holdnormopfyldelse
- Skoleudvikling, herunder Visionsstyregruppe og Pædagogisk Udvalg
- Skoleårsplanlægning (årsplan for undervisning, fordeling af uddannelses- og elevtid)
- Studieretninger og valgfag
- Lærer - tjenestefri (feriefridage, omsorgsdage, ”planlagt fravær” mv.)
- Sekretariat

Uddannelseschef
Lene Frida Rasmussen (LFR)
Samfundsfag/religion
Lene har været ansat på skolen siden 1. august 2007 og har siddet i ledelsen siden 2015. Inden da bl.a siddet i pædagogisk udvalg og arbejdet med forskelligt forsøgs- og udviklingsarbejde. Har i 2016 bestået masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.
Overordnede ansvarsområder er:
- Personaleansvar for 10 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 7 klasser (1j, 1k, 2r, 2s, 3n, 3o, 3v) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
- Pædagogisk udvikling, herunder tovholder for pædagogisk udvalg
- Innovation
- 8. klasses besøgsordning
- FÆU (fællesudvalget)
- AT ansvarlig (eksamen i 3.g, koordinering og kvalitetssikring fra 1.g til 3.g)

Uddannelseschef
Niels Ejgil Trebbien Dybbro/NDY
Samfundsfag/historie
Tiltrådte stillingen som uddannelseschef i august 2018. Har inden da bl.a. arbejdet på Gefion Gymnasium.
Overordnede ansvarsområder er:
- Personaleansvar for 15 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 8 klasser (1d, 1j, 1l, 2o, 2r, 2u, 2z og 3v) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
- Skriftlig eksamen og skriftlige prøver
- Fremmedsprogsprofil
- International Business
- Dannelse på tværs
- Projekt-praktik-perioder på HF
- Forskønnelse og udsmykning
- Forældrekonsultationer

Uddannelseschef
Simon Rosell Holt/SHO
Engelsk/Idræt
Simon har været ansat på skolen siden 2004 og har siddet i ledelsen siden 2009. Inden da har Simon siddet i bl.a. SKUD og HF-styregruppen.
Simon har i årene 2008-10 gennemført en masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.
Overordnede ansvarsområder er:
- It
- Kommunikation (presse, hjemmeside, publikationer mm.)
- Personaleansvar for 18 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 8 klasser (1i, 2i, 2n, 2o, 2z, 3r, 3s, 3t) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
- Åbent hus
- Fester
- Morgensamling
- International kontakt
- Semesterplan
- Flerdagsekskursioner
- Studieture
- Eliteidrætskoordinator

Uddannelseschef
Sanne Svostrup Nørgaard/SSN
Dansk/Engelsk
Overordnede ansvarsområder er:
- Projektledelse af udviklingsprojekter og eksterne samarbejde, bl.a. Science, Kvalitet og effektivisering
- Ledelse af HF-området
- Personaleansvar for 18 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 8 klasser (1a, 2t, 2w, 3u, 1p, 2q) og deres lærerteam, herunder team-møder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling
- Talentudvikling
- Samarbejde med grundskoler og UUV
- Samarbejde med Studievalg Sjælland
- Læsevejledningen
- Introforløb
- Forældrearrangementer

Uddannelseschef
Søren Schmidt/SSC
Biologi/Idræt
Søren har været ansat på skolen siden 2006 og har siddet i ledelsen siden 2011. Søren har i årene 2010-12 gennemført en masteruddannelse i gymnasieledelse på Syddansk Universitet.
Overordnede ansvarsområder er:
- Planlægning, afvikling og udvikling af mundtlige eksamener og prøver
- Pædagogisk kompetenceudvikling, herunder ansvarlig for pædagogisk udvalg
- Studieretningsvalg
- Udvikling af scienceprofil
- Ekskursioner
- Personaleansvar for 15 lærere, herunder kompetenceudvikling, MUS m.m.
- Uddannelseschef for 8 klasser (1n, 1s, 2m, 2u, 2x, 2y, 3m, 3y) og deres lærerteam, herunder klassemøder, elevgennemførelse, kvalitetssikring og pædagogisk udvikling.

Økonomichef
Dorte Skallerup/DSK
Dorte har været ansat siden august 2009. Dorte har en baggrund som statsautoriseret revisor.
Overordnede ansvarsområder er:
- Budgetter og likviditetsstyring
- Økonomiske analyser
- Måneds- og årsafslutning, inkl. afstemninger og kontrol af løn
- Årsregnskab inkl. kontakt til revisor
- Moms
- Kantine, udvikling, personale og økonomi
- Kursus- og censorafregninger og censorhonorar
